Süti beállítások
Süti beállítások

Ha nem fogadja el az oldal működéshez elengedhetetlenül szükséges cookie-kat, akkor nem tud tovább böngészni az oldalunkon, és átirányítjuk Önt egy másik webhelyre. Biztos ebben?

You can not accept 3rd party cookies and don't accept required cookies.
Információk
 Üzlet
Cím: 1092 Budapest, Kinizsi utca 21-25.
Telefon: 06-1-2166626
Mobil: 06-20-9888337
Ügyfélszolgálat: info@konzolstudio.hu
Rendelések: rendeles@konzolstudio.hu
Nyitva tartás: Hétfő - Péntek: 10-18, Szombat: Zárva, Vasárnap: Zárva
Július 1. és augusztus 31. között SZOMBATONKÉNT zárva tartunk!
Szerviz
Cím: 1092 Budapest, Kinizsi utca 21-25.
Telefon: 06-1-2181925
Ügyfélszolgálat: szerviz@konzolstudio.hu
Nyitva tartás: Hétfő - Péntek: 10-18, Szombat: Zárva, Vasárnap: Zárva
Térkép
 
Rendelési információk
Rendelésed leadására az alábbi lehetőségek közül választhatsz:
1. Webáruházunkon keresztül, néhány kattintással azonnal megrendelheted a kívánt terméket . A rendelés leadásához egy egyszerű regisztrációra lesz szükséged, mely néhány pillanat alatt elvégezhető.
2. E-mailben is megrendelheted a kívánt terméket a következő adatok megadásával (Név, Szállítási cím (Irányítószám, település, utca), Telefonszám, E-mail cím, Rendelt termékek neve, A termék kiszállításának időpontja)
3. Telefonon értékesítő kollégáinknál, a következő telefonszámokon (06-1-2166626; 06-20-9888337)
Egyéb rendelési információk:
Az oldalon szereplő árak, termékleírások, képek tájékoztató jellegűek, az esetleges elírásokért cégünk nem vállalhat felelősséget. Viszonteladókat nem szolgálunk ki!
Garanciális ügyintézés esetén a hibás termékek visszajuttatása és az ezzel járó költségek a vásárlót terhelik. Az ügyintézéshez mindenképp szükségesek a vásárláskor kapott dokumentumok: (számla vagy pénztárgépi nyugta, garanciajegy, a termék hibájának leírása)
Szállítási információk
Cégünk a megrendelt termékeket a GLS futárszolgálat segítségével juttatja el ügyfeleihez.
GLS futárszolgálati díjaink országosan: 10.000 Ft alatti rendelésnél 990 Ft, 10.000 Ft feletti rendelés esetén ingyenes kiszállítás.* (*Kizárólag videojátékok és tartozékaik valamint videojáték szoftverek esetében érvényes a kedvezményes kiszállítási díj!)
A kiszállítással kapcsolatosan, kérünk az alábbiakat vedd figyelembe:
A megrendelt és készleten lévő termékekre egy munkanapos kiszállítási határidőt vállalunk, a határidőbe a megrendelés napja nem számít bele. A megrendelést követő munkanapon történő kiszállítás csak abban az esetben lehetséges, amennyiben a megrendelés a webáruházhoz a megrendelés napján legkésőbb 15 óráig beérkezett, a kiválasztott termék készleten van, illetve szükség esetén adategyeztetés céljából munkatársunk a megrendelővel fel tudja venni a kapcsolatot.
Kiszállítás, készleten lévő termékek esetén:
A futárszolgálat csak munkanapokon, 08:00 és 17:00 óra között végzi a szállítást, hétvégén* és ünnepnapokon nincs kiszállítás.
Hétfőtől csütörtökig 15 óráig leadott rendelések a következő munkanap kerülnek kiszállításra, ugyanezen napokon de 15 óra után leadott rendelések két munkanap múlva lesznek kiszállítva. Péntek 15 óra előtt leadott rendeléseket hétfőn szállítja ki a futárszolgálat. A péntek 15 óra után leadott rendelések kedden kerülnek kiszállításra. A kiszállítási időpontokat az ünnepnapok befolyásolhatják, mert a futárszolgálat ezeken a napokon nem dolgozik, ezért a rendelés ledásánál kérjük, ezt mindenképp vedd figyelembe.
Utánvételes kiszállítás esetén a házhoz szállított termékek ellenértékének kiegyenlítése az átvétel után, készpénzzel vagy bankkártyával lehetséges. Banki utalás esetén, a megrendelt termékeket, csak a vételáruk számlánkra történő beérkezése után tudjuk a futárszolgálat részére átadni. Amennyiben a Számlázási címed különbözik a Kézbesítési címtől, mindenképp töltsd ki a számlázási címre vonatkozó adatokat, mert utólag nem áll módunkban a kiállított számlát módosítani!
Futárszolgálati díjaink tartalmazzák a csomagolást, valamint sikertelen kézbesítés esetén a következő munkanapon egy esetleges második kiszállítás díját is.
Személyes átvétel:
A megrendelt termékeket személyesen üzletünkben is átvehetők. A személyes átvétel díjmentes.
Készleten levő termékeket alapesetben 3 munkanapig teszünk félre, de igény esetén ettől eltérő időtartamra is meg tudjuk hosszabbítani a foglalást. Ezt kérjük, jelezd a rendelés leadásánál a megjegyzés rovatban.
Amennyiben 3 munkanapon belül, illetve az általad megadott időpontig nem veszed át a megrendelt terméket és nem is jelentkezel, a rendelésedet töröljük.
Üzletünkben készpénzes és bankkártyás fizetés egyaránt lehetséges. Bankkártyák közül az alábbi kártyatípusokat fogadjuk el: MasterCard, Maestro, VISA, American Express, JCB, CUP
Garancia ismertető
Jótállást adunk minden általunk forgalmazott termékre az átadástól számított 12 hónapig, kivéve, ha a gyártó ennél hosszabb jótállási időt határoz meg. Ilyen esetben a hosszabb jótállási idő az érvényes. A számla egyben jótállási jegyként is szolgál, gyártási számos termékek esetében jótállási jegyet adunk. A jótállást csak abban az esetben áll módunkban érvényesíteni, ha a terméket hiánytalanul küldi vissza.A jótállási igény nem érvényesíthető a nem rendeltetésszerű használatból eredő meghibásodásokra illetve sérülésekre. A jótállási ügyintézés további részleteire a Ptk.-ban, a 19/2014. (IV. 29.) NGM rendeletben, illetve a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletben foglaltak az irányadók.
Gyártók, forgalmazók ügyfélszolgálatai

 

Gyártók, forgalmazók Ügyfélszolgálat elérhetősége Telefonszám, e-mail
Sony Europe Limited Magyarország (Playstation) Hétfő - Péntek: 09:00 - 17:00 +36-1-677-7317, support@hu.playstation.com 
Microsoft Magyarország (Xbox 360, Xbox One) Hétfő - Péntek: 08:00 - 16:00 +36-80-018-590, www.xbox.com
Electronic Arts Hétfő - Péntek: 09:00 - 18:00 +36-1-505-9550 (Csak angol nyelven)
PlayON Magyarország Hétfő - Péntek: 09:00 - 17:00