Rendelésed akár másnapra kiszállítjuk!

BIZTONSÁGOS VÁSÁRLÁS

BIZTONSÁGOS VÁSÁRLÁS

Utánvét, átutalás, bankkártyás és készpénzes fizetési lehetőség.
MEGBÍZHATÓSÁG ÉS MINŐSÉG

MEGBÍZHATÓSÁG ÉS MINŐSÉG

25 éve működő magyar webáruház, saját raktárkészlettel és üzlettel.
SZERVIZ SZOLGÁLTATÁS

SZERVIZ SZOLGÁLTATÁS

Szervizünk 25 éves tapasztalattal javít videojátékokat és tartozékaikat.

Legújabb termékek

Everdream Valley (Switch)

14.990 Ft
Kívánságlistára teszem
Előrendelhető

Everdream Valley (PS5)

12.490 Ft
Kívánságlistára teszem
Előrendelhető

SPY×ANYA Operation Memories (Switch)

18.990 Ft
Kívánságlistára teszem
Előrendelhető

TopSpin 2K25 (PS5)

28.990 Ft
Kívánságlistára teszem
Előrendelhető

Harman Kardon Go + Play 3 Hordozható Bluetooth Hangszóró - Szürke

126.890 Ft
Kívánságlistára teszem
Készleten, azonnal átvehető

TopSpin 2K25 (XONE | XSX)

28.990 Ft
Kívánságlistára teszem
Előrendelhető

TopSpin 2K25 (PS4)

27.990 Ft
Kívánságlistára teszem
Előrendelhető

Rugrats Adventures in Gameland (Switch)

16.490 Ft
Kívánságlistára teszem
Előrendelhető

Gyakran ismételt kérdések

Hogyan tudok megvásárolni egy terméket? Hogy tudok rendelni terméket?
Készleten lévő termékeinket üzletünkben nyitvatartási idő alatt bármikor megvásárolhatod, illetve a nap bármely időszakában webshopunkban megrendelheted. Fizethetsz készpénzzel, kártyával, azonnali átutalással.
Házhozszállítással (GLS) az ország teljes területére eljuttatjuk csomagod vagy GLS és Foxpost automaták állnak rendelkezésedre rendelésed átvételére.

Rendeléshez regisztráció nem szükséges.
Mikor kapom meg a rendelésem? Szállítási idő?
Készleten lévő termékek házhozszállítása általában 1-2 munkanapon belül megtörténik, a személyes átvételre rendelt, készleten lévő termékek már a rendelés leadása után, üzletünkben nyitvatartási időn belül átvehetőek.
Ki hozza a csomagot?

Jelenleg a GLS és a Foxpost futárszolgálatok közül választhatsz.

GLS házhozszállítás és csomagpontra történő kézbesítés esetén a szállítási díj országosan 1.190 Ft, a szintén országosan megtalálható GLS csomagautomaták esetében 990 Ft. Az utánvétkezelési díja 500 Ft, a termékek vételárát a futárnál bankkártyával és készpénzzel is fizetheted. 

Foxpost csomagautomatába rendelet csomagok díja országosan 990 Ft, az utánvétkezelés díja 500 Ft. Az utánvétes csomagok vételárának fizetése az automatáknál csak bankkártyával lehetséges!

Megrendelés előtt kérjük a Foxpost oldalán ellenőrizd a kiválasztott automata telitettségét mert az befolyásolhatja a csomagod automatába történő elhelyezésének idejét.

Szükséges az oldalon megrendelni a terméket ha személyesen szeretnék vásárolni?

Készleten lévő termék üzletünkben azonnal átvehetőek, nem szükséges őket megrendelni.

Azonban számos árucikkünkből 1-2 darabos készletünk van, üzletünkbe történő indulás előtt ezért érdemes leadni egy rendelést, vagy telefonon keresztül lefoglalni a kívánt terméket, hogy ne maradj le az esetleges utolsó darabos termékről. Webáruházunkban a rendelés leadása regisztráció nélkül is lehetséges, így a kívánt termék 1 perc alatt megrendelhető.
 

Garanciális problémám van, hova forduljak?

Hibás termék esetén kérjük azt juttasd/hozd vissza a vásárláskor kapott garanciajegyen is szereplő címünkre. | Digipark Kft. 1092 Budapet, Kinizsi utca 21-25.

A garanciális ügyintézés megkezdéséhez szükségesek a vásárláskor kapott dokumentumok: számla vagy pénztárgépi nyugta és garanciajegy

Felhívjuk figyelmedet, hogy az elveszett, megsemmisült számlát, nyugtát vagy garanciajegyet nem áll módunkban pótolni, így azt mindenképp érdemes jól megőrizni a garancialevélen szereplő időpontig!

A 2023. január 01. előtt leadott rendelések esetében minden esetben papír alapon adtuk át a vásárlást igazoló számlát, blokkot, illetve garanciapapírt (A4-es papírlap), az ez utáni dátummal történő webáruházi vásárlásokról amennyiben az ügyfél kifejezetten nem kérte a papír alapú bizonylatokat, elektronikus számla és garanciajegy került kiállításra, kiküldésre. Ebben az esetben kérjük ezeket a bizonylatokat küldje el a szerviz@konzolstudio.hu email címre.

Az alábbi termékek garanciális ügyintézése közvetlenül a gyártóval/márkaszervizzel is lehetséges:

PLAYSTATION
Sony telefonos ügyfélszolgálat (Hétfő-Péntek: 09-17-ig): +36-1-677-7317 vagy +36-1-235-5349 | Internetes hibabejelentés: www.playstation.com/hu-hu/get-help/contact-us/
Triwarden Kft. (Playstation márkaszerviz) 1091 Budapest, Üllői út 53./A 
Telefon: +36-1-782-4995
XBOX
Microsoft telefonos ügyfélszolgálat (Hétfő-Péntek: 08-16-ig): 06-80-018-590 vagy +36-1-777-4933 
Internetes hibabejelentés: www.support.xbox.com
NINTENDO
Tri Force Kft. (Nintendo márkaszerviz) 1171 Budapest, Berky Lili utca 36.
Telefon: +36-1-258-7809 Mobil: +36-30-9422-558
LOGITECH
Logitech telefonos ügyfélszolgálat (Hétfő-Péntek: 09-18-ig): +36-1-777-4853
Internetes hibabejelentés:

Garancia (jótállás):

A jótállás a garancialevélen feltüntetett határidőig érvényes.

Korlátozott fogyasztói garancia:

Fülpárnák és egyéb külső borító elemekre korlátozott fogyasztói garancia érvényes.
Fülpárnák esetében 6 hónap. Kábelekre nincs garancia.
A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.
Nem tartozik jótállás alá a hiba, ha annak oka a termék Ügyfél részére való átadását követően lépett fel, így például, ha a hibát:
- szakszerűtlen üzembe helyezés
- rendeltetésellenes használat, a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása,
- helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás, fizikai sérülés,
- elemi kár, természeti csapás okozta.

A fogyasztási cikk kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt az Ügyfél a fogyasztási cikket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta.
A jótállási igény nem érvényesíthető a nem rendeltetésszerű használatból eredő meghibásodásokra, illetve sérülésekre. A jótállási ügyintézés további részleteire a Ptk.-ban, a 19/2014. (IV. 29.) NGM rendeletben, illetve a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletben foglaltak az irányadók.
 

Szeretnék elállni, mit tegyek?

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Fogyasztót indokolás nélküli elállási jog illeti meg.

 A fogyasztó az elállási jogát a termék átvételének napjától számított tizennégy naptári napon belül gyakorolhatja.

A Fogyasztó az elállási jogát gyakorolhatja az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozatával, vagy a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 2. mellékletében meghatározott nyilatkozat-minta útján.

Fogyasztó a szerződés megkötésének napja, és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja elállási jogát.

A termék visszaküldésének költségét a Fogyasztónak kell viselnie.

Az elállási jog gyakorlása esetén a Fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli.

 A Fogyasztó szintén nem gyakorolhatja az elállási jogát
- olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
- lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a Fogyasztó a csomagolást felbontotta;
- hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;
- a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében

A fenti szabályok értelmében tehát NEM ILLETI MEG A FOGYASZTÓKAT AZ ELÁLLÁSI JOG az olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza. Ilyenek: a hajnyírók, hajformázók, hajkefék, férfi borotvák, női borotvák, epilátorok, IPL tartós szőrtelenítők, gyantázási eszközök, férfi szőrtelenítési termékek, női szőrtelenítési termékek, elektromos fogkefék, fogkefe pótfejek, lázmérők, inhalátorok, vérnyomásmérők, sportórák, sportpántok, vezetékes és vezeték nélküli fül és fejhallgatók, headsetek, stb..

Szolgáltató a távollevők között kötött szerződéstől, a vállalkozás haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is. Ugyanakkor a Szolgáltatót visszatartási jog illeti meg.

Fogyasztó köteles az árukat indokolatlan késedelem nélkül, de a szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés Szolgáltató részére történő megküldésétől számított 14 napnál semmiféleképpen sem később visszaküldeni.

Fogyasztó akkor tartja be a határidőt, ha a 14 napos időszak letelte előtt visszaküldi, vagy átadja a termék(eke)t. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a Fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.

A fogyasztó kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli. 

A visszatérítést Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta a terméket.

A Fogyasztó csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel. 

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet itt érhető el.

Az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást, azaz az olyan személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár el.

Elállási jog gyakorlásának a menete:

Amennyiben a Fogyasztó élni kíván az elállási joggal, úgy köteles az elállási szándékát a Szolgáltató elérhetőségein jelezni.

Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, amennyiben a termék kézhezvételétől számított 14. nap lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát.

A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató címére késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni, vagy szolgáltató részére átadni.

A Fogyasztó a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.

Visszaküldési cím: Digipark Kft. - Konzol Stúdió 1092 Budapest, Kinizsi u. 21-25.

 

Konzol Stúdió

Konzol Stúdió

Üzlet:
Cím: 1092 Budapest, Kinizsi utca 21-25.
Telefon: +36-1-2166626 | Mobil: +36-20-9888337
Ügyfélszolgálat: info@konzolstudio.hu
Rendelések: rendeles@konzolstudio.hu
Nyitva tartás: Hétfő - Péntek: 10-18
Szombat: 10-14 Vasárnap: Zárva
 
Szerviz:
Cím: 1092 Budapest, Kinizsi utca 21-25.
Telefon: +36-1-2181925
Ügyfélszolgálat: szerviz@konzolstudio.hu
Nyitva tartás: Hétfő - Péntek: 10-18 Szombat - Vasárnap: Zárva
Megnézem a térképen