Garanciális problémám van, hova forduljak?

Hibás termék esetén kérjük azt juttasd/hozd vissza a vásárláskor kapott garanciajegyen is szereplő címünkre. | Digipark Kft. 1092 Budapet, Kinizsi utca 21-25.

A garanciális ügyintézés megkezdéséhez szükségesek a vásárláskor kapott dokumentumok: számla vagy pénztárgépi nyugta és garanciajegy

Felhívjuk figyelmedet, hogy az elveszett, megsemmisült számlát, nyugtát vagy garanciajegyet nem áll módunkban pótolni, így azt mindenképp érdemes jól megőrizni a garancialevélen szereplő időpontig!

A 2023. január 01. előtt leadott rendelések esetében minden esetben papír alapon adtuk át a vásárlást igazoló számlát, blokkot, illetve garanciapapírt (A4-es papírlap), az ez utáni dátummal történő webáruházi vásárlásokról amennyiben az ügyfél kifejezetten nem kérte a papír alapú bizonylatokat, elektronikus számla és garanciajegy került kiállításra, kiküldésre. Ebben az esetben kérjük ezeket a bizonylatokat küldje el a szerviz@konzolstudio.hu email címre.

Az alábbi termékek garanciális ügyintézése közvetlenül a gyártóval/márkaszervizzel is lehetséges:

PLAYSTATION
Sony telefonos ügyfélszolgálat (Hétfő-Péntek: 09-17-ig): +36-1-677-7317 vagy +36-1-235-5349 | Internetes hibabejelentés: www.playstation.com/hu-hu/get-help/contact-us/
Triwarden Kft. (Playstation márkaszerviz) 1091 Budapest, Üllői út 53./A 
Telefon: +36-1-782-4995
XBOX
Microsoft telefonos ügyfélszolgálat (Hétfő-Péntek: 08-16-ig): 06-80-018-590 vagy +36-1-777-4933 
Internetes hibabejelentés: www.support.xbox.com
NINTENDO
Tri Force Kft. (Nintendo márkaszerviz) 1171 Budapest, Berky Lili utca 36.
Telefon: +36-1-258-7809 Mobil: +36-30-9422-558
LOGITECH
Logitech telefonos ügyfélszolgálat (Hétfő-Péntek: 09-18-ig): +36-1-777-4853
Internetes hibabejelentés:

Garancia (jótállás):

A jótállás a garancialevélen feltüntetett határidőig érvényes.

Korlátozott fogyasztói garancia:

Fülpárnák és egyéb külső borító elemekre korlátozott fogyasztói garancia érvényes.
Fülpárnák esetében 6 hónap. Kábelekre nincs garancia.
A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.
Nem tartozik jótállás alá a hiba, ha annak oka a termék Ügyfél részére való átadását követően lépett fel, így például, ha a hibát:
- szakszerűtlen üzembe helyezés
- rendeltetésellenes használat, a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása,
- helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás, fizikai sérülés,
- elemi kár, természeti csapás okozta.

A fogyasztási cikk kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt az Ügyfél a fogyasztási cikket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta.
A jótállási igény nem érvényesíthető a nem rendeltetésszerű használatból eredő meghibásodásokra, illetve sérülésekre. A jótállási ügyintézés további részleteire a Ptk.-ban, a 19/2014. (IV. 29.) NGM rendeletben, illetve a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletben foglaltak az irányadók.