Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Információk

RENDELÉS

Rendelésed leadására az alábbi lehetőségek közül választhatsz:


1. Webáruházunkon keresztül, néhány kattintással azonnal megrendelheted a kívánt terméket.
2. Email-ben is megrendelheted a kívánt terméket a következő adatok megadásával (Név, Szállítási cím (Irányítószám, település, utca), Telefonszám, E-mail cím, Rendelt termékek neve, A termék kiszállításának időpontja)
3. Telefonon értékesítő kollégáinknál, a következő telefonszámokon (06-1-216-6626; 06-20-988-8337)

Egyéb rendelési információk:

Az oldalon szereplő árak, termékleírások, képek tájékoztató jellegűek, az esetleges elírásokért cégünk nem vállalhat felelősséget. Viszonteladókat nem szolgálunk ki!

SZÁLLÍTÁS


Cégünk a megrendelt termékeket a GLS futárszolgálat segítségével juttatja el ügyfeleihez.

GLS futárszolgálati díjaink országosan:

GLS előre fizetéssel (a vételár weboldalunkon előre fizetve bankkártyával vagy előre utalással): 990 Ft

GLS utánvéttel (a vételár a futárnak fizethető készpénzben vagy bankkártyával): 1.490 Ft 

A kiszállítással kapcsolatosan, kérünk az alábbiakat vedd figyelembe:

A megrendelt és készleten lévő termékekre egy munkanapos kiszállítási határidőt vállalunk, a határidőbe a megrendelés napja nem számít bele. A megrendelést követő munkanapon történő kiszállítás csak abban az esetben lehetséges, amennyiben a megrendelés a webáruházhoz a megrendelés napján legkésőbb 15 óráig beérkezett, a kiválasztott termék készleten van, illetve szükség esetén adategyeztetés céljából munkatársunk a megrendelővel fel tudja venni a kapcsolatot.

Kiszállítás, készleten lévő termékek esetén:

A futárszolgálat csak munkanapokon, 08:00 és 17:00 óra között végzi a szállítást, hétvégén* és ünnepnapokon nincs kiszállítás.
Hétfőtől csütörtökig 15 óráig leadott rendelések a következő munkanap kerülnek kiszállításra, ugyanezen napokon de 15 óra után leadott rendelések két munkanap múlva lesznek kiszállítva. Péntek 15 óra előtt leadott rendeléseket hétfőn szállítja ki a futárszolgálat. A péntek 15 óra után leadott rendelések kedden kerülnek kiszállításra. A kiszállítási időpontokat az ünnepnapok befolyásolhatják, mert a futárszolgálat ezeken a napokon nem dolgozik, ezért a rendelés leadásánál kérjük, ezt mindenképp vedd figyelembe.
Utánvételes kiszállítás esetén a házhoz szállított termékek ellenértékének kiegyenlítése az átvétel után, készpénzzel vagy bankkártyával lehetséges. Banki utalás esetén, a megrendelt termékeket, csak a vételáruk számlánkra történő beérkezése után tudjuk a futárszolgálat részére átadni. Amennyiben a Számlázási címed különbözik a Kézbesítési címtől, mindenképp töltsd ki a számlázási címre vonatkozó adatokat, mert utólag nem áll módunkban a kiállított számlát módosítani!
Futárszolgálati díjaink tartalmazzák a csomagolást, valamint sikertelen kézbesítés esetén a következő munkanapon egy esetleges második kiszállítás díját is.

Személyes átvétel:

A megrendelt termékeket személyesen üzletünkben is átvehetők. A személyes átvétel díjmentes.
Készleten levő termékeket alapesetben 3 munkanapig teszünk félre, de igény esetén ettől eltérő időtartamra is meg tudjuk hosszabbítani a foglalást. Ezt kérjük, jelezd a rendelés leadásánál a megjegyzés rovatban.
Amennyiben 3 munkanapon belül, illetve az általad megadott időpontig nem veszed át a megrendelt terméket és nem is jelentkezel, a rendelésedet töröljük.
Üzletünkben készpénzes és bankkártyás fizetés egyaránt lehetséges. Bankkártyák közül az alábbi kártyatípusokat fogadjuk el: MasterCard, Maestro, VISA, JCB
 

GARANCIA (JÓTÁLLÁS)

A forgalmazott termékeikre vonatkozóan a Polgári törvénykönyv és a 270/2020. (VI. 12.) Kormány rendelet alapján jótállási kötelezettség terheli, amely azt jelenti, hogy a jótállás időtartama alatt a felelősség alól csak akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba a termék nem rendeltetésszerű használatára vezethető vissza.

A jótállás időtartama (a jótállási idő) a tényleges teljesítéssel, tehát a terméknek az Ügyfél részére történő átadásával, vagy ha az üzembe helyezést a Szolgáltató vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napja. Ha az Ügyfél a fogyasztási cikket az átadástól számított hat hónapon túl helyezteti üzembe, akkor a jótállási határidő kezdő időpontja a fogyasztási cikk átadásának napja. Tartós fogyasztási cikknek minősülnek az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 270/2020. (VI. 12.) Kormány rendelet mellékletében felsorolt termékek.A jótállás időtartama az eladási árhoz igazodik az alábbiak szerint.

a) 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év,

b) 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,

c) 250 000 forint eladási ár felett három év.

A 10.000 forintot el nem érő áru fogyasztási cikkre nincs jótállási kötelezettség.

A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.

Nem tartozik jótállás alá a hiba, ha annak oka a termék Ügyfél részére való átadását követően lépett fel, így például, ha a hibát:
- szakszerűtlen üzembe helyezés (kivéve, ha az üzembe helyezést a Szolgáltató, vagy annak megbízottja végezte el, illetve ha a szakszerűtlen üzembe helyezés a használati-kezelési útmutató hibájára vezethető vissza)
- rendeltetésellenes használat, a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása,
- helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás,
- elemi kár, természeti csapás okozta.

Jótállás keretébe tartozó hiba esetén az ügyfél:

elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a Szolgáltatónak a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a termék hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a jótállási igény teljesítésével az Ügyfélnek okozott érdeksérelmet.
ha a Szolgáltató a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének megfelelő határidőn belül, a Fogyasztó érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy ha az Ügyfélnek a kijavításhoz vagy a kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt, az Ügyfél – választása szerint – a vételár arányos leszállítását igényelheti, a hibát a Szolgáltató költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
Ha az Ügyfél a termék meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a Szolgáltató köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

A kijavítást vagy kicserélést – a termék tulajdonságaira és az Ügyfél által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, az Ügyfél érdekeit kímélve kell elvégezni. A Szolgáltatónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.

A fogyasztási cikk kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt az Ügyfél a fogyasztási cikket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta

Ha Jótállásra vonatkozó rendeletben meghatározott jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk első alkalommal történő javítása során a Szolgáltató részéről megállapítást nyer, hogy a fogyasztási cikk nem javítható, az Ügyfél eltérő rendelkezése hiányában a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a Szolgáltató köteles az Ügyfél által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán - feltüntetett vételárat nyolc napon belül az Ügyfél részére visszatéríteni.

Ha Jótállásra vonatkozó rendeletben meghatározott jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk három alkalommal történő kijavítást követően ismét meghibásodik – az Ügyfél eltérő rendelkezése hiányában -, valamint, ha a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:159. § (2) bekezdés b) pontja alapján az Ügyfél nem igényli a vételár arányos leszállítását, és az Ügyfél nem kívánja a fogyasztási cikket a Szolgáltató költségére kijavítani vagy mással kijavíttatni, a Szolgáltató köteles a fogyasztási cikket nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk kicserélésére nincs lehetőség, a Szolgáltató köteles az Ügyfél által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán - feltüntetett vételárat nyolc napon belül az Ügyfél részére visszatéríteni.

Ha a fogyasztási cikk kijavításra a kijavítási igény Szolgáltató részére való közlésétől számított harmincadik napig nem kerül sor, - az Ügyfél eltérő rendelkezése hiányában - a Szolgáltató köteles a fogyasztási cikket a harmincnapos határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a Szolgáltató köteles az Ügyfél által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán - feltüntetett vételárat a harmincnapos kijavítási határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül az Ügyfél részére visszatéríteni.

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető.
A jótállási igény nem érvényesíthető a nem rendeltetésszerű használatból eredő meghibásodásokra illetve sérülésekre. A jótállási ügyintézés további részleteire a Ptk.-ban, a 19/2014. (IV. 29.) NGM rendeletben, illetve a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletben foglaltak az irányadók.

Garanciális ügyintézés esetén az ügyintézéshez mindenképp szükségesek a vásárláskor kapott dokumentumok: (számla vagy pénztárgépi nyugta, garanciajegy, a termék hibájának leírása)

Gyártók, forgalmazók elérhetőségei:

Sony Europe Limited Magyarország (Playstation)    Hétfő - Péntek: 09:00 - 17:00 | +36-1-677-7317 | support@hu.playstation.com 
Microsoft Magyarország (XBOX)    Hétfő - Péntek: 08:00 - 16:00 | +36-80-018-590 | www.xbox.com
Nintendo (ConQuest entertainment a.s.)     info@cqe.hu
Electronic Arts    Hétfő - Péntek: 09:00 - 18:00 | +36-1-505-9550 (Csak angol nyelven)
Cenega Hungary    Hétfő - Péntek: 09:00 - 17:00 | support_hu@cenega.com
Magnew Kft    Hétfő - Péntek: 09:00 - 17:00 | +36-1-422-1388 | bevizsgalas@magnew.hu
 

ELÁLLÁS

Elállással kapcsolatos információt az általános szerződési feltételek 7-es pontjában olvashat.

Elállási/Felmondási nyilatkozatminta

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)


Címzett: Digipark Kft., 1092 Budapest IX., Kinizsi utca 21-25. B. Lph. fszt. 3., info@konzolstudio.hu, 06/20-988-8337

Alulírott kijelentem hogy gyakorlom elállási/felmondási jogomat az alábbi termék/ek adásvételére:

 

Megrendelés időpontja /átvétel időpontja:

Fogyasztó(k) neve:

Fogyasztó(k) címe:

Fogyasztó(k) bankszámla száma:

A fogyasztó(k) aláírása (kizárólag írásban történő értesítés esetén):

Dátum:
 

SZERVIZ

Nyitva tartás: Hétfő - Péntek: 10-18; Szombat-Vasárnap: Zárva    
Cím:  1092 Budapest, Kinizsi utca 21-25.    
Telefon: 06-1-218-1925    
Email:  szerviz@konzolstudio.hu    


INGYENES állapotfelmérés és szaktanácsadás!

A Konzol Stúdió szervize már 1999 óta foglalkozik videojátékok teljes körű szervizelésével. 
Kollégáink ez idő alatt rengeteg tudásra és  tapasztalatra tettek szert.
Szervizünk vállalja mindenféle videojáték szakszerű állapotfelmérését ingyenesen

Amennyiben nem tud bejönni hozzánk, kérjük küldje el postán a javítandó készüléket egy telefonszámmal.
Miután megérkezett a gép, műszerészeink átvizsgálják, felmérik a pontos hibát.
Telefonon egyeztetnek Önnel és a megbeszéltek alapján járnak el. 

Az árak tájékoztató jellegűek és az Áfa-t tartalmazzák! 
Pontos árat, csak állapotfelmérés után tudunk mondani.
 

Sony PlayStation 4

         Controller javítások - 6.000 Ft-tól

         Takarítás + hővezető paszta csere - 8.000 Ft

         Olvasófej csere - 25.000 Ft-tól

         Pro Olvasófej csere - 35.000 Ft

         Slim, Fat tápegység csere - 15.000 Ft-tól

         Rendszer újratelepítés - 5.000 Ft

         HDD csere - amennyiben üzletünkben vásárolja a HDD-t - ingyenes

Microsoft XBOX ONE

         Controller javítások - 6.000 Ft-tól

         Takarítás + hővezető paszta csere - 8.000 Ft

         Olvasófej csere - 20.000 Ft-tól

         Tápegység csere - 15.000 Ft-tól

         Rendszer újratelepítés - 8.000 Ft

 Nintendo Switch

         Joycon analóg csere - 7.000 Ft

 PlayStation 3 – Xbox 360

         Controller  javítás - 4.000 Ft-tól

         Takarítás - 6.000 Ft

         Olvasófej csere - 15.000 Ft-tól

         Alaplap (YLOD) javítás - 10.000 Ft 

 PC egér (Logitech, razer)

         Mikrokapcsoló csere - 5.000 Ft-tól

 Egyéb konzolok, controllerek javítása

         és minden ami videojáték....
 

CÉG ADATOK

Üzlet neve: Konzol Stúdió
Cégnév: Digipark Kft.
Székhely és telephely (egyben a panaszügyintézés helye): 1092 Budapest IX., Kinizsi utca 21-25. B. Lph. fszt. 3.
E-mail: info@konzolstudio.hu 
Webshop: konzolstudio.hu
Telefonszám: 06 1 216 6626 / 06 20 988 8337
Cégjegyzékszám/nyilvántartási szám: 0109203657
Nyilvántartásba bejegyző hatóság neve / engedélyező hatóság és engedély szám (ha van): Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
Adószám: 25166365-2-43
Közösségi adószám: HU25166365
KSH statisztikai számjel: 25166365-4741-113-01
VPID / EORI: HU0031941138
Bankszámlaszám: 11709002-20650432-00000000
IBAN : HU73-11709002-20650432-00000000
SWIFT (BIC) kód: OTPVHUHB

Az oldal tetejére